Forum www.24htapety.cba.pl Strona G│ˇwna
  FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 
WItam..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.24htapety.cba.pl Strona G│ˇwna -> Konkursy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
U┐ytkownik 70%
U┐ytkownik 70%



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 22:58, 04 Kwi 2014    Temat postu: WItam..
Jeszcze w temacie zębów- ostatnio czytałam artykuł medyczny na temat prawidłowej higieny jamy ustnej dzieci.
[link widoczny dla zalogowanych]
gravistat to tabl anty mi lekarz powiedzial ze zorbila mi sie cysta z powodu zle dobranych tabl(bralam cilest wczesniej),no ale teraz mialam kontrole i nic juz nie mam,a ten caly gravistat 250 i 125 rozni sie dawka hormonow
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pracujesz? [link widoczny dla zalogowanych] 94;
WIELU Z NICH ZOSTAJE SAMOTNA, BO W PE┼üNI NIE POTRAFI─ä JU┼╗ WSP├ô┼üISTNIE─ć Z DRUGIM CZ┼üOWIEKIEM. Mo┼╝e mi doradzicie jakich produkt├│w uzywa─ç ┼╝eby loki by┼éy trwalsze? Wazna jest poradnia, wazne sa grupy, ale nie kazda kobieta tam dotrze. To mo┼╝e by─ç dobry pomys┼é, szczeg├│lnie w przypadku, kiedy chce si─Ö wprowadzi─ç do organizmu substancje przeciwb├│lowe (kofeina), lecz─ůce (zio┼éa), zmi─Ökczaj─ůce i rozpuszczaj─ůce ┼Ťluz. nie ┼╝ebym ich nie lubi┼éa ale niech tylko jakiego┼Ť spotkam to ubij─Ö p[o ile m├│j kot nie znajdzie pierwszy ] [link widoczny dla zalogowanych]
ktos tu jeszcze jest? Cze┼Ť─ç laseczki bratek wielkie buziaki dla ciebie! Osobiscie mysle ze kino i zakupy w hipermarkecie to 2 z tych potencjalnych miejsc. Dziewczynyz Londynu!!! nie powtarzamy go wcze┼Ťniej ni┼╝ po roku. widz─Ö ┼╝e macie go na pare dni, max tydzien, ja mam aplikowa─ç a┼╝ 20 dni !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- noi ruszalam kolczykiem w gore i w dol kilka razy dziennie
[link widoczny dla zalogowanych]
Niektorzy jednak (szczegolnie ci za granicami kraju)powinni brac przyklad i zamiast wyzywac kogos bezpodstawnie od brudasow,sami powinni raz na jakis czas sie wykapac!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] .html [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich,
7,5 - 12.0 Chcecie sobie doda─ç wagi nadaj─ůc dzieciom udziwnione imiona, a tylko robicie im krzywd─Ö! wydaje mi sie teraz ze pajaki czaja sie na mnie w kazdym k─ůcie NIE POLECAM NATOMIAST TREND-├ôW, NEO (W SZCZEG├ôLNO┼ÜCI)!!!! Ja teraz mam ten sam problem [link widoczny dla zalogowanych]
nie do┼Ť─ç ze materialistka to jeszcze analfabetka (patrz oCHydny) Musz─Ö dzisiaj sprawdzic w sklepie ile ma barszcz czerwony i np. Mi tez przygotowanie plynu sporo zajmuje. ja na operacje wybieram si─Ö 04.02. kurcze strasznie to dziwne.. Tk jest przy obiadach itp. ale wolalabym chyba bez wpadek jakiegokolwiek rodzaju
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem jest taki, ┼╝e jedni lekarze zlecaj─ů badania na toxo a inni pytaj─ů a po co to Pani......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czesc dziwczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wrastaj─ůcy paznokie─ç to prawdziwa masakra. wi─Öcej o produktach joico:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czasami mam dziwne sny, czasami ┼Ťni mi si─Ö moja zmar┼éa Mama w dziwnych sytuacjach, ale za ka┼╝dym razem wszystko wi─ů┼╝e si─Ö z Ko┼Ťcio┼éem, Msz─ů, sakramentami - czy ja poma┼éu nie dostaje na g┼éow─Ö??? [link widoczny dla zalogowanych] podobno geri schudla dzieki jodze, tak przynajmniej pisalo w jakiejs plotkarskiej gazecie
Jestem sk┼éonna uwierzy─ç w geny: tak z ciekawo┼Ťci to co zrobi┼éa┼Ť ┼╝e dzia┼éa? Ania urodzi┼éa si─Ö z ┼éadnym nosem, ale chyba chcia┼éa uzyska─ç pi─Ökny. Angielski u mnie jest na poziomie sredniozaawansowanym wiec mysle ze nie bedzie tragedii ale wloskiego dopiero sie ucze i ledwo ledwo go znam. W programie: [link widoczny dla zalogowanych]
No wi─Öc zacz─Ö┼éam poszukiwania jakiego┼Ť chirurga. Jak ze skupieniem podczas g┼éod├│wek, pracuj─Ö naukowo i nie mog─Ö sobie w tej chwili pozwoli─ç na wolne, czy da si─Ö to pogodzi─ç? proces odstawiania - mam nadziej─Ö ┼╝e kawusi─Ö to ju┼╝ rzuc─Ö na dobre! W miesiac wcale nie takich morderczych \\\bieg├│w\\\ wracam do formy sportowca... je┼Ťli chcecie mie─ç naprawd─Ö fajna fryzure to polecam Pania Ilone z salonu trendy na ulicy karmelickiej..dla mnie rewelacja ┼Üpi─Ö te┼╝ spokojniej i d┼éu┼╝ej dzi─Öki niemu. po tych 2cach moze byc wciaz podwyzszony?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niee
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ,1020,388489,00.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

4 miesi─ůce (tylko? [link widoczny dla zalogowanych] No wlasnie tak nie jestem pewna czy sie jeszcze w czyms takim chodzi , dlatego prosze o jakas podpowiedz, co bym na weselu nie wyskoczyla jak Filip jakis taki
Mam torbiel ┼Ťrednicy 5cm i boli lekarz przepisa┼é mi podobnie jak innym gravistat 125 boje sie. Pozdrawiam i gratulacje dla mam i przysz┼éych mam :* m.kolodynski prowadzil rower blazeja i wystepowal tez w starych odc. A ja polecam wspania┼ée botki na wiosn─Ö rozm. Chocia┼╝ ja ostatnio wstaj─ůc czuj─Ö si─Ö jak s┼éo┼ä przypadkowo wpuszczony do mieszkania. [link widoczny dla zalogowanych]
Osoby zainteresowane serdecznie zapraszam do: ja o H&M wlasnie szukalam na google bo ja wlasnie tez nie wiedzialam jak sie to czyta To co mi piszesz to jakbym skads znala ... Chcieliby┼Ťmy ju┼╝ za┼éo┼╝y─ç rodzin─Ö, bo latka te┼╝ mi uciekaj─ů a tu takie wyniki ´üî ja tez mialam mala wpadke, a raczej niespodzianke Czasem widz─Ö gdzie┼Ť dziewczyny z blizn─ů, i my┼Ťl─Ö sobie, ┼╝e gdybym mia┼éa je tylko na jednym r─Öku, albo tylko na dekolcie, a tak.. Przede wszystkim torbiele na jajnikach to nie choroba, a zaburzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.24htapety.cba.pl Strona G│ˇwna -> Konkursy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin