Forum www.24htapety.cba.pl Strona G│ˇwna
  FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 
Bylam na samym poludniu 12 km od Lecce ...Pozdroooooo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.24htapety.cba.pl Strona G│ˇwna -> Konkursy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
U┐ytkownik 70%
U┐ytkownik 70%



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 9:12, 09 Kwi 2014    Temat postu: Bylam na samym poludniu 12 km od Lecce ...Pozdroooooo
tylko pami─Ötaj ethru nikomu ani s┼éowa bo jeszcze si─Ö tam p├│┼é opola zwali i nie b─Öd─ů mia┼éy czasu dla mnie ......
[link widoczny dla zalogowanych]
a swoja droga nie narzekaj ze nie jest milionerem - nie przymusu rodzenia dla nie-milionerow A na to, zeby wznowic poszukiwania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
znasz kogo┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-┼Ťwie┼╝e warzywa i ja sma┼╝y┼éam (bo gotowanych nie lubi─Ö)
Mam nadzieje ze pomoglo, albo ze w najblizszym czasie pomoze i efekty beda.

Byłam u chirurga już chyba z 20 razy wycinali mi , zdejmowali paznokcia i bez rezultatów. [link widoczny dla zalogowanych] Natomiast muzulmanka moze poslubic TYLKO muzlumanina.
Ulla a ja mam takie pytanie gdyby Tomek zacz─ů┼é jeszcze bardziej przybli┼╝a─ç si─Ö do ciebie i by┼éoby tak jak zapewne czasem o tym my┼Ťlisz czy zostawi┼éaby┼Ť swojego ch┼éopaka?? a dzieki temu ze mam wiecej energii jestembardzije radosna Ju┼╝ sama nie wiem gdzie i┼Ť─ç ....by┼é mo┼╝e kto┼Ť na weso┼éej 3 w COB? Najlepsze jest to,┼╝e gdybym rodzi┼éa tam gdzie chcia┼éam (Inflancka) a nie z przypadku w Or┼éowskim to moje dziecko mog┼éoby ju┼╝ nie ┼╝y─ç!!! Zapomnia┼éam doda─ç, ┼╝e po I poradzie czy jest mo┼╝liwe takie uniewa┼╝nienie taki kanonista dzwoni do ciebie i przez godzin─Ö do dw├│ch rozmawia z tob─ů o okresie na┼╝ecze┼äskim i wypytuje, ale nie s─ů to jakie┼Ť dziwne pytania ani te┼╝ poni┼╝aj─ůce i nic z tych rzeczy. [link widoczny dla zalogowanych]
co do efektu: vanili---> a dokładnie jeakie kremy wcierać i jakie balsamy?? Jednakże w tym dniu twoje ciało będzie potrzebowało potasu, węglowodanów, protein i wapnia żeby zmniejszyć pragnienie słodyczy. No bo zadna nie wyglada rano olsniewajaco a zdjecia sa retuszowane. duzo tego ale niektore utwory poprostu sa tak piekne, ze nie mozna ich w zaden sposob pominac Tasianka Killy milo sie to czyta..
do prostych..
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem z Warszawy i tak jak pisałam wyżej powiększałam usta w CM Krajmed, u Marty Wróblewskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze nie do┼Ťwiadczy┼éam przyp┼éywu energii, ale mysle, ┼╝e to za dzie┼ä, dwa jak mi sie organizm przyzwyczai.
Regine
[link widoczny dla zalogowanych]

czekam na dalsze
[link widoczny dla zalogowanych]
Ceny zwynosci poszly bardzo do gory paliwo tez moze innym sie wydaje ze 1dolar i 5 centow to malo ale na te warunki tutaj to jest cholernir duzo zeby zrobic zakupy w sobote wyjdzie ci ze przejechalas ok 100km ja tak mam co tydzien np polski sklep inny sklep gdzies tam jeszcze i wszystkie sa na innych koncach miasta.Do pracy przewaznie tez dojezdzasz ja np mam ok 100 w jedna strone inni maja wiecej albo mniej zalezy.pol dnia spedzasz w traffic.ale sie rozpisalam mam nadzieje ze te informacje pomoga ci w podjeciu decyzji o zamieszkaniu tutaj nie zniechecam was ale chce wam pokazac to druga strone bo mimo wszystko jest mi tutaj dobrze moge nawet ten traffic przezyc
stoponiowe dodawanie obciazenia - tutaj o to chodzi!
[link widoczny dla zalogowanych]
No ale skoro doba pobytu 300 z┼é a le┼╝ysz w klnicie przypu┼Ť─çmy 3-4 dni to daje ok 1200 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
prosz─Ö....
[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę przyznać że każdy dotyk przypadkowy znaczył dla mnie wiele.
Groszek cos dzisiaj ciezko pracuje, ze jeszcze sie nie odezwala...

Jak minęły wieczorki panieńskie?? [link widoczny dla zalogowanych] Odkurzacz działa, sprawdzone, a jak chcecie za darmo paczkę z kosmetkami Colway (kolagen) to wejdźcie tutaj:
witam serdecznie jaki żel mam kupic do robienia tipsów? Wielu wydało się to niemożliwe. Od rozczulania się i współczucia zaczyna się leczenie. W poniedziałek wypis do domu. do nowicjuszka303030: [link widoczny dla zalogowanych]
Ja uwagi dosta┼éam dok┼éadnie 23 stycznia a wyrok przyszed┼é poczt─ů 4 lipca(telefonicznie nie informuj─ů). Widzia┼éam j─ů bez but├│w i na pewno by┼éa ni┼╝sza ode mnie. Dr nie kojarzy pacjentki i jej problemu po kilkunastu wizytach (zastanawiam si─Ö do czego s┼éu┼╝y prowadzona przez niego karta pacjentki??) - mia┼éam do┼Ť─ç ponownego informowania na ka┼╝dej wizycie w jakiej sprawie przychodz─Ö. BY┼üAM TAM I POLECAM 100% 2 lata temu wyjechalam do anglii. Powylazily z nor . Ja prze┼╝ywa┼éam jeszcze gorzej ni┼╝ Ty, bo straszna panikara jestem .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Magazynuje wszystko i zamienia w tluszcz walczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
tam gdzie widz─Ö suchy kosmyk tam sobie podcinam, w┼éa┼Ťciwie to czasem wycinam partie w┼éos├│w, a i tak tego nie wida─ç oto ich niew─ůtpliwa zaleta,. ja tez mam trampeczki conversa, jestem z nich bardzo zadowolona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak czytam o E i F, to aż mi się słabo robi.
[link widoczny dla zalogowanych]

Patulek juz Twoj termin blisko wiec moze zaraz zacznie sie pierwsza faza porodu [link widoczny dla zalogowanych] powodzenia grapka
Zreszta poczytaj sama [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam goraco!!! jestem ogolnie zadowolna. Bo robisz z igły widły. Ale ma za co długie piękne nogi i mogę od niej pożyczać spodnie. Do mojego celu zostalo jeszcze 5 kg. [link widoczny dla zalogowanych]
St─ůd moje pytania: Zrob biszkopt i przeloz czyms wyjatkowo smakowitym i poczestuj znajomych,lub maseczka na wlosy to tez dobry pomysl Dodam tylko, ┼╝e je┼Ťli chcesz si─Ö dzieli─ç swymi do┼Ťwiadczeniami i wiedz─ů powinna┼Ť poda─ç jaki┼Ť kontakt np. W sierpniu planujemy wyjazd nad jezioro Bia┼ée na tydzie┼ä i jeszcze w drugim tygodniu b─Öd─Ö chcia┼éa cos wykombinowa─ç, tyle mojego, ca┼éy rok si─Ö pracuje, to urlop si─Ö nale┼╝y (1)Bagnik nadwodny (Dolomedes plantarius), (2)Bagnik przybrze┼╝ny (Dolomedes fimbriatus) (3)Pajak Krzyzak z rodziny krzy┼╝akowatych (Araneidae) (i jego odmiany), oraz (4) K─ůtnik co do 5 nie znalazlem zadnego ktory by przypominal wasze opisy. mam ich mn├│stwo , parciane , w kratke , pasy od koloru do wyboru pr├│cz bia┼éej i r├│┼╝owej... Tyle wiem ┼╝e ka┼╝de dziecko to ma i u niekt├│rych sie zarasta po urodzeniu u niekt├│rych do 3 roku ┼╝ycia a gdzie by┼éas u kardiologa i ile ma Twoja pociecha?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze po prostu ┼║le to robisz?

Na tusze tak jak na wiele innch czannikow maja wplyw geny.
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiscie komfortowe warunki opieka i pozytywne opinie przemawiaja za tym miejscem.
[link widoczny dla zalogowanych]
MIMI22
[link widoczny dla zalogowanych]
I tabletek te┼╝ nie wypisuje, ze wzgl─Ödu na koncerny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Taki schemat jaki zaleca Tombak, czyli bardzo czeste lewatywy pozbawiaja nas po prostu skladnikow odzywczych - wszystko co sie zje jest prawie od razu wyplukane i nic sie nei wchlania. [link widoczny dla zalogowanych] prawda, ┼╝e jeden to w─Öglowodan prosty a drugi z┼éo┼╝ony ale r├│┼╝nica dla organizmu polega tylko na szybko┼Ťci trawienia i wch┼éaniania przez organizm. Ja pomin─Ö fakt, ┼╝e celuloza obecna w jab┼éku (konkretnie w sk├│rce) i skrobia obecna w ziemniaku to polisacharydy -zatem w─Öglowodany z┼éo┼╝one, jab┼éko nie sk┼éada si─Ö tylko z cukr├│w prostych (no i te kutyny na sk├│rce).
Zostalo mi jeszcze 4 tabletki antybiotyku, mam brac dwa razy dziennie, czy na czas okresu.. O w┼éasnych silach. podobnie jak zielona30 40+ latki na ktorych ja sie w zyciu natknelam byli zazwyczaj bardzo zabawni, ciekawi swiata, ROZWINIECI INTELEKTUALNIE, doswiadczeni wiec nie malostkowi i zakomleksieni (czyt. Osobi┼Ťcie kupuj─Ö w sklepie dla alergik├│w kosztuje nieca┼ée 2 z┼é. [link widoczny dla zalogowanych]
Obie s─ů ┼éadne moim zdaniem. Bardzo prosz─Ö, powiedzcie mi co jest ciekawego do obejrzenia w tr├│jk─ůcie mi─Ödzy pa┼éacem Buckingham, budynkami parlamentu a powiedzmy Victoria Station (a propos, to metro?). Probowac warto zawsze........ a ja juz od 2 dni mam totalna zalamke, dzis juz 18 dzien, ale ledwo sie zmusilam zeby pocwiczyc... I r├│wnie┼╝ si─Ö zastanawiam , czy jest jednoznaczna odpowied┼║ na to, czy to znieczulenie jest na plus czy na minus dla kobiety i dla dziecka, bo jako┼Ť sama medycyna sama nie mo┼╝e si─Ö zdecydowa─ç. Manie do jakiegos casus bolachtig ramiona a w noch dretwieja mi palce Jesli chodzi o wc to nie mam problemow,wciagu ostatniego tyg bylam ze 4razy,wiec chyba nie jest najgorzej ze mna,innych dolegliwosci typu bol glowy tez brak,jedynie bol miesni ale to od roweru i cwiczen.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.24htapety.cba.pl Strona G│ˇwna -> Konkursy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin